20 marca 2017

Kwiatki z foamiranu

Przyszedł czas wielkanocnych karteczek, pewnie jak u każdego scrapper'a / scrapbookera, więc mam dla was  moje weekendowe dzieło. W nawiązaniu do wyzwań postanowiłam zrobić karteczkę w odcieniach koloru białego, żółtego, pomarańczowego. W kartkach użyłam moich pierwszych własnoręcznie robionych kwiatów z białego foamiranu cieniowanego żółtymi i pomarańczowymi pastelami. Do tego styropianowe jajeczka i piórka dla ozdoby. Całość bardzo mi się podoba.






Jeszcze w odniesieniu do kwiatów z foamiranu - było to moje pierwsze podejście do tego materiału, więc jeszcze w planie testowanie innych kształtów kwiatów i kolorów, ale czekam na dostawę pianki, bo na razie przerobiłam wszystko co miałam do testów :) Niestandardowo rozgrzewałam je na prostownicy do włosów (akurat mam szersze płytki prostujące więc było ok). Polecam każdemu kto lubi się bawić w takie rzeczy i robić kwiaty samemu. Dzięki pastelom można wyczarować kolorystycznie na prawdę coś niepowtarzalnego. W tym miesiącu nabyłam też maszynkę Sizzix Big Shot więc tak na prawdę moja karteczkowa przygoda zaczyna się znów jakby na nowo, jest więcej kształtów i możliwości... Od razu kartki są bardziej profesjonalne :P Kocham to!

Praca wędruje na:

na blogu Kartkowe ABC.

 

Update: Wygrałam w tym wyzwaniu!



na blogu Artimeno.



1 komentarz:

  1. Piękna karteczka! Taka delikatna! Cudo!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno - DT Olga

    OdpowiedzUsuń