13 kwietnia 2017

Jajowy króliczek

Czas na wielkanocne karteczki. Nie dość, że z jajem to będą i śmieszne.


Jako iż pracę tę chciałam zgłosić na wyzwanie "Jajcarny kwiecień" oraz "Czary mary" postanowiłam zrobić swoją interpretacja tematu. W zanadrzu miałam tekturki z królikami w kształcie jaj więc takie oto śmieszne karteczki udało mi się wykonać. Oczywiście normalne jajeczka też są, do tego trochę piórek, kwiatki i tak oto macha do nas zaczarowany króliczek puszczający oczko ;)






Obie wersje jajowo-królikowe:


Praca wędruje na:

Wyzwanie pt. "Jajcarny kwiecień"
na blogu DIY zrób to sam.


na blogu Kwiat Dolnośląski.


9 komentarzy:

  1. Kartki super, zajączek jest świetny, ale niestety nie spełniają wymagań wyzwania... na czerwono bowiem jest - z wyłączeniem kartek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja ślepa, nie zauważyłam :)

      Usuń
    2. Zdarza się :) ale dzięki takim pomyłkom możemy sobie piękne prace oglądać :)

      Usuń
  2. Wspaniała kartka, te kolory są obłędnie skomponowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace! Bardzo radosne i wiosenne! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kartki, szkoda ze nie spełniają naszych warunków. Mimo to dzięki za wspólną zabawę . Pozdrawiam MrgoLa DT sklepu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesoły Króliczek
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnoslaskiego
    Dobrosława DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodki króliczek! Bardzo pozytywne kartki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ten zajączek do mnie macha i ślicznie się do mnie uśmiecha. Słodkie karteluszki wykonałaś. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam Cię i życzę powodzenia, MargoLa z DT Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń