22 listopada 2016

Błyszczący shaker box

Kolejne kartki - bliźniaczki, które wykonałam jako podziękowanie od dzieci dla dwóch Pań z okazji "II Sympozjum Fletowego - Międzynarodowe Inspiracje" w Koszalinie.

Jako iż kobiety lubią błyskotki, postanowiłam zrobić coś z brokatem. Padło na shaker boxy wypełnione złotymi cekinami, brokatem, mikro kuleczkami, diamencikami i koralikami. Dodatkowo jako iż tematycznie miały to być kartki muzyczne wrzuciłam do środka nutki, a na kartkę przykleiłam klucz wiolinowy. Do całości dodałam czerwone kwiaty, w tym po pięknej różyczce.





Obie karteczki razem:


Z tej samej okazji powstała jeszcze inna kartka:
Praca wędruje na:


na blogu sklepu Namaste.


na blogu Sklepik Gosi.


4 komentarze:

  1. Shaker to nie lada wyzwanie, ale jakże efektowne. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam shakery! Ślicznie Ci wyszły, i błyszczą.
    Dziękuję za wspólną zabawę ze Sklepikiem Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń